Instalacja wirtualnej drukarki PDF w systemie Windows

Adobe PDF printer to wirtualna drukarka, która umożliwia zapisywanie plików PDF z dowolnej aplikacji obsługującej drukowanie.
Aby zainstalować Adobe PDF Printer, wykonaj następujące kroki:

  1. Pobierz i zainstaluj Adobe Acrobat – Adobe PDF Printer jest częścią pakietu Adobe Acrobat; możesz pobrać program z oficjalnej strony Adobe i zainstalować go na swoim komputerze.
  2. Uruchom Adobe Acrobat – Po zainstalowaniu programu uruchom go na swoim komputerze.
  3. Wybierz opcję instalacji drukarki Adobe PDF – w menu Plik wybierz opcję Drukuj. W oknie Drukuj wybierz „Drukarki” i kliknij przycisk „Dodaj drukarkę”.
  4. Wybierz drukarkę Adobe PDF – W oknie „Dodaj drukarkę” wybierz z listy dostępnych drukarek „Adobe PDF” i kliknij przycisk „OK”.
  5. Zakończ proces instalacji – Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zakończyć proces instalacji drukarki Adobe PDF.
  6. Testowe drukowanie do PDF – Po zainstalowaniu drukarki Adobe PDF wybierz ją jako drukarkę podczas drukowania dokumentu z dowolnej aplikacji i zapisz plik jako PDF.

Jeśli korzystasz z aplikacji, która umożliwia zapisywanie dokumentów bezpośrednio do formatu PDF, być może nie będziesz musiał instalować drukarki Adobe PDF. Jeśli jednak nie, zainstalowanie drukarki Adobe PDF jest dobrym wyborem umożliwiającym tworzenie plików PDF z dowolnej aplikacji.

Sylwia